17.8.2013

Rakkaat pöllöt ja kivet

Tovi onkin jo vierähtänyt blogi julkaisusta, joten nyt on aika aloittaa itse kirjoittaminen. Kuluneena aikana olen saanut valmiiksi yhtä ja toista. Olen onnistunut ilahduttamaan muutamaa hyvää ystävää ihanilla pikku paketeilla. Namusia on siis postitettu ympäri Suomea ja parikin eksyi jopa Englantiin asti.

Mutta katsokaa, millä äitini on onnistunut ilahduttamaan vuorostaan minua:


Kyllä äiti tietää, että minä rakastan pöllöjä!
Iki-ihana pöllölaukku on kulkenut määrätietoisesti mukana siitä päivästä lähtien, kun moisen sain olalleni.
Tämä jos mikä karkottaa synkät ajatukset!

Kääk, miten söpö kukkaro tupsahti postiluukusta! Saipa laukku pikku veljenkin.

Ideoita ideoiden perään. Syksy on minulle henkilökohtaisesti inspiraation aikaa ja silloin tuleekin tehtyä jos jonkinmoista väkerrystä. Odotan innolla Helsingin Wanhassa Satamassa järjestettäviä kädentaitomessuja, jotka ovat 14.-15.09.2013. Sarjassamme parhaimmat messut, missä olen ikinä käynyt! Ah, ja tietysti on vielä Lahden Kivikerhon järjestämät kivi- ja korumessut Lahden Jokimaan ravikeskuksessa 05.-06.10.2013. Itse en ole näillä messuilla kuin asiakkaana, mutta eipä se meikäläistä haittaa. Hamstrausta siis tiedossa tässä taloudessa!

Pari päivää sitten sain vihdoin valmiiksi pitkään mielessä pyörineen idean. Kyseessä on siis rituaalirasia, jossa voin säilyttää hankkimiani ladattuja jalokivia. Mikäli joku nyt ihmettelee asiaa niin sanottakoon, että olen elänyt ja noudattanut wiccain elämäntapoja jo melkein kymmenen vuoden ajan. Enempää en täällä rupea valistamaan lukijoita aiheesta, joten olkaa hyvät ja lukekaa kirjoja niin saatte selvyyden.
Jalokivet ovat aina olleet lähellä sydäntäni niiden vaikuttavien energioiden ja värien vuoksi. Oli surullista säilyttää niitä laatikon pohjalla, joten tein niille oman rasian. Näin niiden lataus ja voima pysyy paremmin tallessa ja ne pääsevät lataamaan myös toisiaan. Latauksella tarkoitan kuun valon imeytymistä kiveen. Okkultismista tai ei, jalokivet sopivat kaikille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti