1.8.2013

Kaiken alku ja juuri

Rakkaat naiset ja herrat, karvaiset ja karvattomat.

Olen viimein saanut pitkäaikaisen haaveeni ja tavoitteeni toteutettua. Pitkään olen pohtinut perustavani oman blogin, joka toimisi samalla sekä päiväkirjana, että myös kädentaidon portfoliona. Täältä siis löytyy kaikkea, mitä olen käsilläni tehnyt. Eipä tämä juuri muuta vaatinut kuin hyvää suunnittelua sekä viitseliäisyyttä aloittaa. Niin sanottuna pohjana käytin omaa paperista Käsityöläisen portfoliota, jonka tein kultasepäalan pääsykokeita varten. Nyt säästyy sekä luonto, että omat hermot, kun kaikki on vihdoin valmista.

Suuri kiitos kuuluu siis:

 Ystävälleni Sarille, joka opasti minua blogin luomisessa
sekä
kaikille niille palleroisille, jotka ovat kannustaneet minua eteenpäin.


- Eteenpäin sanoi mummo lumessa! -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti